ام تی ان در راستای از بین بردن نابرابری های جنسیتی متعهد میباشد

جوهانسبورگ – ام تی ان گروپ اصول سازمان ملل متحد در بخش توانمند سازی زنان را امضا نمود. در مراسم که به مناسبت روزن جهانی زن راه اندازی شده بود این اصول به امضا رسید و موافقت با چنین اصول نشان دهندۀ تعهد در راستای برابری جنسیتی و توانمند سازی زنان میباشد.

این اصول جهت توانمند سازی زنان در محلات کاری و منازل رهنمایی ها را پیشکش میکند. ام تی ان گروپ بر این باور است که همه مستحق آن است که از مزایای زندگی عصری و متصل برخوردار باشد. ام تی ان گروپ تلاش دارد که در ساحات تحت پوشش خویش نابرابری های جنسیتی میان زنان و مردان را از بین ببرد.

از بین بردن نابرابر های جنسیتی بخشی از ستراتیژی ما میباشد که در ساحات تحت پوشش مخابراتی خویش روی اجمتاع سرمایه گذاری میکنیم.

جهت توانمند سازی دختران و زنان باید در ساحات تحت پوشش مخابراتی خویش همکاری همه جانبه و موثر داشته باشیم. بلند بردن ظرفیت کاری زنان، آشنایی آنها با تکنالوژی معلوماتی، کودگذاری، روباتیک، پروگرامینگ و کمپیوتر باید نیز شامل این ابتکار شوند.

بر اساس گذارش GSMA Mobile Gender Gap سال ۲۰۱۹ در کشور های دارای عواید کم یا متوسط شانس داشتن موبایل برای زنان نسبت به مردان ۱۰ فیصد کمتر است.

ام تی ان بطو کامل برای توانمند سازی زنان متعهد است و در صورت عملی شدن اصولیکه به امضا رسیده علاوه بر قارۀ افریقا در زندگی باشنده های سایر مناطق نیز تغیر مثبت خواهد آمد. Rob Shuter رییس عمومی ام تی ان گروپ در این باره گفت”اگر به یافته های گذارش GSMA Mobile Gender Gap توجه نکنیم تهدیدات موجود در برابر زنان اجتماع و اقتصاد را متضرر خواهد کرد. مهتر از همه این که برای ما جای بسا افتخار است که همگام با جامعۀ افریقایی بر توانمند سازی مالی و اقتصادی زنان تمرکز داریم.

ام تی ان در نظر دارد در راستای دوستی ستراتیژیک و تعهد خویش در از بین برداشتن نابرابری ها و موانع موجود در برابر زنان در عرصه تکنالوژی که سطح اشتراک زنان را کاهش داده به جدیت مبارزه کند تا زنان از مزایای جهان دیجیتل بهره مند شوند.

تا ما مطمین شویم که زنان برای آموختن، مهارت های لازم را دارند و از مزایای جهان دیجیتل مستفید شوند.

ام تی ان تعهد جامعۀ افریقایی برای کاهش فاصله های جنسیتی در قارۀ افریقا را تحسین میکند. باور ما این است که زنان باید توانمند شوند که در راستای توسعۀ جامعه نقش عمده را ایفا نمایند.

شرح تصویر: L-R: Nomzamo Mbatha: فعال حقوق بشر؛ Anne Githuku-ShongweResident Director UN Women؛ Felleng SekhaMTN Group Chief Regulatory and Corporate Affairs Officer؛ Rob Shuter – MTN Group President and CEO.

درباره ام تی ان گروپ

ام تی ان گروپ در سال ۱۹۹۴ منحیث شبکۀ مخابراتی پیشتاز در بازار با دید واضح آغاز به فعالیت کرد. دیدگاه ام تی ان این است که در سر تاسر ۲۱ کشور در افریقا و شرق میانه ۲۴۰ میلیون مشتری خویش را با جهان دیجیتل و عصری وصل سازد. باور ما این است که همه مستحق آن است که از مزایای زندگی عصری و متصل بهره مند شوند. ام تی ان گروپ در بازار اسهام افریقای جنوبی تحت کود مشترک ام تی ان ثبت و راجستر گردیده. ما ستراتیژی BRIGHT خویش را با تمرکز بیشتر روی توسعه انترنت، بهبود کیفیت شبکه و تجارت دیجیتلی پیش میبریم.

برای معلومات بیشتر با ما به تماس شوید:

Nompilo Morafo on +27 (0) 83 212 4022 | Nompilo.morafo@mtn.com

Karen Byamugisha on +27 (0) 83 214 3685 | Karen.byamugisha@mtn.com

ما را دنبال نمایید:

www.twitter.com/MTNGroup

www.linkedin.com/company/mtn


Related News