اپلیکیشن پیام رسانی سریع ایوبا به کاربران خویش از محرمیت و مصئونیت حریم خصوصی و مفیدیت محتوا برای کاربران جوان اطمینان میدهد

همانگونه که در میان مردم استفاده از پیام رسانی سریع بطور روز افزون افزایش می یابد، بیشتر آنها اپلیکیشن ایوبا را برمیگزیند. ام تی ان گروپ افتخار دارد که همکار استراتیژیک این اپلیکیشن بی نظیر پیام رسانی سریع است و در کشور هایی تحت پوشش مخابراتی ام تی ان برای مشترکین به زبان های اصلی آنها قابل استفاده میباشد.

ایوبا در سال 2019 به منظور بهبود دسترسی به ارتباطات کم هزینه راه اندازی گردید و در 17 کشور تحت پوشش مخابراتی ام تی ان فعال میباشد. در تعدادی از بازار های دیگر نیز در موبایل های اندراید از Google Play و ویب سایت ایوبا www.ayoba.me قابل دانلود بوده که مطالب مورد علاقۀ مخاطبین را منتشر می‌نماید.

ایوبا بر محافظت و مصئونیت محرمیت کاربران جداً تمرکز دارد: امکان ندارد که پیام های این اپلیکیشن با جانب سوم به شمول ام تی ان به اشتراک گذاشته شود. این اپلیکیشن دارای سیستم ارسال پیام ها بطور مستقیم مابین دو شخص میباشد که با سیستم محافظتی end-to-end رمزگذاری گردیده است. ایوبا با در نظرداشت پالیسی محرمیت خود با معلومات کاربر با دقت و احترام کامل برخورد می‌کند.

تمامی مطالب و محتویات موجود در کانال های ایوبا بررسی و نظارت میشود تا اطمینان حاصل گردد که %100 برای فامیل ها، دوستان و کاربران جوان مفید و مصئون میباشد. یک تیم از ویرایشگران هر پوست محتویات در کانال های ایوبا را قبل از منتشر شدن آن روی 100 کانال مطالب و 120 کانال بازی ها، بررسی می‌نماید.

ایوبا یک اپلیکیشن کمکی بنام ایا Aya)) را نیز به منظور رهنمایی به کاربران جدید در مورد نحوۀ استفاده از اپلیکیشن پیام رسانی سریع راه اندازی نموده است. ایا (Aya) بطور خودکار روی اپلیکیشن ظاهر میشود و میتواند انواع مختلف از آموزش های تعاملی در مورد ویژه گی های مهم ایوبا را اجرا کند.

کاربران ایوبا میتوانند بطور مصئون پیام ارسال و دریافت نمایند، تصاویر، ویدیو ها، فایل ها، پیام های صوتی و حتی موقعیت خود را ارسال نمایند و در کانال های زنده اشتراک کنند. انواع گوناگون محتویات به زبان های مختلف در این کانال ها قابل دسترس میباشد که هدف آنها سرگرمی، آموزش و توانمند سازی جوامع است.

از زمانیکه در سال 2020 ویروس کرونا در جهان همه گیر شد، ایوبا در بسیاری از کشور های تحت پوشش مخابراتی ام تی ان به کاربران خود زمینۀ ارتباطات رایگان با فامیل و دوستان شان مساعد نمود و برای آنها از طریق کانال های اختصاصی کووید-19 معلومات موثق و بدون هزینه فراهم نمود.

10 دلیل عمده برای استفاده از ایوبا:

  1. استفادۀ رایگان: استفاده از ایوبا هزینه ندارد. شما برای ارسال نمودن پیام ها و فایل ها به مخاطبین خود، به انترنت ضرورت دارید اما اگر شما مشتری ام تی ان هستید ام تی به شما همه روزه برای استفاده از ایوبا انترنت رایگان میدهد.
  2. چت سریع: به مخاطبین خود بطور سریع پیام های کتبی و صوتی ارسال نمایید.
  3. مصئونیت: معنای رمزگذاری End-to-end این است که پیام های یک مکالمه را شخص سوم خوانده نمیتواند.
  4. اتصال سریع: برای ارتباط سریع و آسان با مخاطبین خود از آدرس موجودۀ خویش استفاده نمایید.
  5. چت با هر کس: به تمام مخاطبین خود پیام کتبی ارسال نمایید، صرف نظر از این که آنها اپلیکیشن ایوبا را نصب کرده یا خیر. اگر شخصی که شما میخواهید برایش پیام ارسال کنید، ایوبا را در موبایل خویش نصب نکرده باشد پیام شما از طریق SMS برایش ارسال میگردد. مخاطب مذکور میتواند به پیام شما از طریق SMS پاسخ دهد و شما در اپلیکیشن ایوبا آنرا دریافت خواهید کرد. این یک تکنالوژی بی نظیر است.
  6. چت گروهی: بیشتر بهتر! چت گروهی را تنظیم نمایید و با فامیل و دوستان خویش به آسانی در یک چت ارتباط برقرار نمایید.
  7. اشتراک گذاری حفاظت است: ویدیو ها، تصاویر، کلیپ های صوتی و سایر فایل ها را با مخاطبین خود شریک سازید.
  8. ملاقات نمایید: موقعیت فعلی تانرا با مخاطبین خویش در ایوبا شریک سازید.
  9. کانال ها: از مطالب گوناگون در بخش های مختلف از قبیل اخبار، ورزش، موسیقی، تفریحی و غیره در اپلیکیشن ایوبا مستفید شوید.
  10. بشنوید و بازی کنید: ما در اپلیکیشن ایوبا یک خدمت موسیقی رایگان داریم و شما میتوانید بهترین آهنگ ها را در لیست های موسیقی ما بشنوید. همچنان ما انواع مختلف بازی ها از جمله بازی های جنگی، پین بال، تک بازی و سایر بازی ها را داریم که شما میتوانید با آنها سرگرم باشید. محتویات جدید همه روزه به آن افزوده میشود.

این اپلیکیشن در کشور های تحت پوشش مخابراتی ام تی ان به 23 زبان مشمول انگلیسی، پشتو، دری، فرانسوی و عربی قابل دسترس میباشد. ایوبا در اخیر ماه جون سال 2020 دارای 2 میلیون کاربر فعال بود. 

دربارۀ ایوبا

ایوبا اپلیکیشن رایگان پیام رسانی سریع است که از طرف شرکت SIMFY AFRICA واقع در کپ تاون افریقای جنوبی طراحی گردیده و ملکیت این شرکت میباشد. در ایوبا از تکنالوژی عصری استفاده شده و این کار کاربران ایوبا را قادر میسازد که با هرکس که دارای موبایل است ارتباط برقرار کند، حتی با کسانیکه اپلیکیشن ایوبا ندارند نیز ارتباط برقرار کرده میتواند. این اپلیکیشن در یک دورۀ ابتدایی تبلیغاتی در شبکه های مخابراتی مشخص بطور رایگان قابل دسترس میباشد. ایوبا همکاری استراتیژیک خود را با ام تی ان به تاریخ 4 ماه می سال 2019 آغاز نمود.

در مورد ام تی ان گروپ

ام تی ان گروپ در سال 1994 به فعالیت آغاز نمود، منحیث یک شبکۀ پیشتاز مخابراتی با دید واضح مشترکین خود را در کشور های افریقایی و شرق میانه با جهان دیجیتلی وصل مینماید. باور ما این است که همه حق دارند از مزایای یک زندگی عصری مستفید شوند. ام تی ان در بازار اسهام افریقای جنوبی تحت کود مشترک “MTN” ثبت گردیده. تمرکز عمدۀ ما با دنبال نمودن استراتیژی BRIGHT  روی بهتر سازی کیفیت انترنت و وسعت بخشیدن به تجارت دیجیتل میباشد.

برای معلومات بیشتر از طریق مجرا های ذیل با ما به تماس شوید و ام تی ان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

https://twitter.com/mtnaf

https://www.instagram.com/MTNAF/

https://www.facebook.com/MTN.Afghanistan

https://www.linkedin.com/company/mtn-afghanistan

https://www.mtn.com.af

 


Related News